2 תשובות
הרגשתי מבוכה
מביך ומעציב קצת כי את רוצה בן אדם והוא לא רוצה אותך..
אני יודעת שזה קלישאתי אבל מה לעשות - הזמן עושה את שלו ואת פשוט תשכחי ממנו.
תמשיכי לחיות את חייך ותזכרי שיש מלא בנים בים ומה שהוא לא ראה בך- מלא אחרים יראו. יאללה we got thisss אני מעודדת את עצמי ביחד איתך אגב