5 תשובות
לא, גם אני ממש עצבנית שלאנשים אכפת ככ מה הציונים שלי. אבל אצלי גם חברה שלי חיטטה לי בטלפון כדי לגלות מה הם ככה שזה ממש עבר את הגבול. (ואני אומרת לה אותם, היא פשוט חושבת שאני משקרת לה).
את לא מגזימה ואם את יכולה להתמק מימנה אל תעני לה היא לא חייבת לדעת כל דבר אז פשוט תעבירי נושא או שאל תעני שהיא תבין שלא באלך לענות לה
שואל השאלה:
רציני חברה שלך עשתה את זה כדי לדעת מה הציונים שלך?
איזה הגזמה רק ציונים וזה גם של אחרים מה אכפת לאנשים כל כך
אנונימית
כן אני ממש נעלבתי, לא רק שהיא ככ אובססיבית לגבי זה היא גם לא סומכת עליי כשאני אומרת לה.
שואל השאלה:
ברור גם אני הייתי נעלבת וכועסת
אם עכשיו תראי את הוצאפ שלי עם החברה הזאת הכל זה "תגידי כמה קיבלת בהיסטוריה? קיבלתי ככה וככה" מה המגן שלך מה הציון שלך במתמטיקה זה מעצבן
כאילו שאין בי עוד משהו חוץ מבן אדם להשוות איתו ציונים
אנונימית