5 תשובות
תוותרי בנתיים , תפסיקי לחשוב עליו עם הזמן זה יעבור לך , כשהם יפרדו אם עדיין יהיה לך אליו משהו את יכולה לנסות
מבינים שהוא לא שווה את זה.
מעסיקים את עצמך בדברים אחרים.
יוצאים.
עם הזמן זה עובר
ממשיכים הלאה
מקווים לטוב
אם את באמת אוהבת אותו ואת יודעת שטוב לא תתנחמי בזה שהוא כרגע מאושר.. ותתקרבי אליו בתורה ידידה טובה.. ככה זה גם יישב לך אושר.. ברגע שאת רואה שלא הולך להם יחד תיהי איתו יותר .. את תיהי בגדר הידידה הטובה אז ילך לך טוב ותדעי מלא עליו והוא עלייך.. אבל אל תגידי שלא אמרתי, ברגע שאת בגדר הידידה הטובה זה ניהיה חברות טובה.. לא בקטע של זוג.. בשביל שיהיה משהו בין שניכם אתם כבר תראו את זה ורק ששניכם רואים את זה לעשות את הצעד