6 תשובות
להתחיל לקחת את עצמך בידיים וללמוד את כל החומר שיש לך בו פער או חסר, לקחת שיעורים פרטיים וכו' בהצלחה (:
שואל השאלה:
זה מבחן אחרון אבל...
זה מבחן אחרון אבל...
אנונימית
כל עוד את השקעת במפמר את לא צריכה להיות מבואסת תמיד את יכולה לתקן את זה בפעם הבאה
אנונימית
שואל השאלה:
כן רק שאין עוד מבחן כזה השנה חחח
כן רק שאין עוד מבחן כזה השנה חחח
אנונימית
זה קורה.
ללמוד ולתרגל. יש לך בקיץ זמן ללמוד טוב כדי ששנה הבאה יהיה יותר טוב.
קחי תקיץ ותעבדי על זה.
אני מניחה שזה מתמטיקה?
בסדר, קורה שמקבלים ציון לא טוב.
העיקר זה לעבור על המבחן שיחזירו לך אותו, לראות איזה נושאים לא כל כך הצלחת ולנסות לעבור עליהם עם המורה או עם מורה םרטי.
ללמוד ולתרגל. יש לך בקיץ זמן ללמוד טוב כדי ששנה הבאה יהיה יותר טוב.
קחי תקיץ ותעבדי על זה.
אני מניחה שזה מתמטיקה?
בסדר, קורה שמקבלים ציון לא טוב.
העיקר זה לעבור על המבחן שיחזירו לך אותו, לראות איזה נושאים לא כל כך הצלחת ולנסות לעבור עליהם עם המורה או עם מורה םרטי.
להבין שלמפמר במתמטיקה בכיתה ט אין חשיבות.
אני סיימתי את כיתה ט עם 70 בתעודה במתמטיקה וכיום אני עולה ליב 5 יחידות.
אני סיימתי את כיתה ט עם 70 בתעודה במתמטיקה וכיום אני עולה ליב 5 יחידות.
באותו הנושא: