התחברות
הרשמה
מה הקטע של האנשים לומר "תפסיקי להילחץ כבר" כאילו שאני שולטת בזה ?!
8 במאי 2019, 19:16
מצב רוח
בכי
ביטחון עצמי
הרגעה
לחץ
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
מישהו מוכן לומר לי מה הקטע פה..?
מה הקטע של המון אנשים לומר כל הזמן תיהיה אתה ומי שיאהב איתך יאהב אותך כמו שאתה ושנייה אחרי זה לומר:
(16) כשהוא מתחיל לצאת איתי אני בקטע שלו אבל כשהוא כבר שלי אני לא בעניין יותר אני מתחילה להילחץ ולסגת. מה לא בסדר איתי?
איך לומר למישהי שאני לא בקטע שלה מבלי לפגוע בה?
אני נרתע ומתבייש מאנשים יפים..כל פעם שבן אדם שנראה טוב מדבר איתי אני מתחיל להילחץ (לא משנה אם זו אישה או גבר)
מה הקטע של בנות לומר כל הזמן oh my god ?
איך לזרום עם אנשים ופחות להילחץ ולחשוב על כל דבר ?
שלום לכולם, אני ניגש לטסט בקרוב, מישהו יכול לומר לי בגלל מה רוב האנשים נכשלים?
איך אומרים, תפסיקי להתנשא מעליי או תפסיקי להתנשאות מעליי?
מה הקטע שאני שואלת שאלה איך להפסיק לעשות משהו מסוים וכל התשובות הן "אל תפסיקי"?
תגידו מה הקטע של אנשים פה לומר לכל בחורה עם תמונה בפרופיל שהיא יפה? למה זה כזה נחוץ?