4 תשובות
לגמרי...
כי אם אנשים חושבים שבחורה יפה למה שלא יאמרו לה ויחמיאו לה? (כמובן כשזה בגבול הטעם הטוב)
חוץ מזה שאת דיי סותרת את עצמך מכייון שיש פה בנות שנראות שונה אחת מהשניה (מלאות, רזות, שיער צבוע, טבעי וכו...) ככה שזה לא רדיפה אחרי מודל היופי זה נטו נחמדות
חוץ מזה שאת דיי סותרת את עצמך מכייון שיש פה בנות שנראות שונה אחת מהשניה (מלאות, רזות, שיער צבוע, טבעי וכו...) ככה שזה לא רדיפה אחרי מודל היופי זה נטו נחמדות
חוץ מזה אם זה מיותר לך את מוזמנת לכתוב בbio שלא יחמיאו לך, אולי לחלק מהבנות זה נחמד
מסכימה!!
באותו הנושא: