3 תשובות
כי הרוב מתוקן
כי מדובר על חיי אדם שנלקחו אצלינו ומלא מטחים לאזורים ופשוט ככה הכל אמור להישכח?..ושלא נדבר על זה שקבעו הפסקת אש בחצות וחמש דקות אחרי התחילו שוב לירות.
כי אנחנו מוותרים להם