5 תשובות
באמת שאין לי מושג מה קורה שם.
זה כל כף דפוק ומישהו צריך לצעוק את זה שם.
מדינה סתומה.. כל מדינה אחרת כבר מזמן הייתה מפוצצת אותם וגומרת את זה
שואל השאלה:
מי ביקש הפסקת אש?
אנונימית
אין היגיון
אין היגיון.
אנחנו מדינה של פחדנים שלא מזיז לה ביטחון הדרום,פיצצו בית והמדינה שותקת,העיקר לרוץ להתגונן עם הפסקת אש.
ErO