3 תשובות
שואל השאלה:
תנו עוד
אנונימית
וואי אני בהלם!! יש בקליפ ילד מהבית ספר שלי.. אני לא מאמינה...
לצערי אני לא מכירה שירים עם ערבית ועברית ביחד אז אני יכולה לעזור, מצטערת.

נ.ב
השיר ששלחו קודם, "חביבי יעני" אין בו שום מעלה בעברית חוץ מדברים שכתובים ברקע.
שיר הפתיחה של פאודה(מנסים)