תשובה אחת
כל הפסקה האחרונה - זה מה שאני מרגישה, לא בנוגע ליום השואה בלבד, אלא בנוגע לכל תמונה או סרטון של יצור אומלל שעובר התעללות כלשהי.
האנשים המסכנים האלה שאת כל כך מרחמת עליהם קיימים היום - בצבע אחר, במדינה אחרת, מסיבות אחרות. עוני, התעללות ודריסת זכויות מתרחשת בהרבה מדינות.
לא יכולת לעשות כלום בשואה, אבל אולי כשתינתן לך ההזדמנות וכשיהיו לך אופציות תוכלי לעזור למי שזקוק לך עכשיו.
בין אם זה לנסוע להתנדב בבתי יתומים שקורסים מעודף ילדים, בין אם בבתי חולים במדינות עולם שלישי, או בין אם שיקום אוכלוסיות בעוני מרוד.
תמיד אפשר לעזור. בנתיים המקסימום שאת יכולה לעשות זה אולי לתרום. אפילו 20 ש"ח בחודש, סכום של קפה ועוגה. אי אפשר לתקן את העוול שנגרם, אבל אפשר לצמצם קצת את הסבל שאנשים כאלה חווים, אפשר לתת להם עתיד טוב יותר, כי העבר כבר לא ישתנה.
האנשים המסכנים האלה שאת כל כך מרחמת עליהם קיימים היום - בצבע אחר, במדינה אחרת, מסיבות אחרות. עוני, התעללות ודריסת זכויות מתרחשת בהרבה מדינות.
לא יכולת לעשות כלום בשואה, אבל אולי כשתינתן לך ההזדמנות וכשיהיו לך אופציות תוכלי לעזור למי שזקוק לך עכשיו.
בין אם זה לנסוע להתנדב בבתי יתומים שקורסים מעודף ילדים, בין אם בבתי חולים במדינות עולם שלישי, או בין אם שיקום אוכלוסיות בעוני מרוד.
תמיד אפשר לעזור. בנתיים המקסימום שאת יכולה לעשות זה אולי לתרום. אפילו 20 ש"ח בחודש, סכום של קפה ועוגה. אי אפשר לתקן את העוול שנגרם, אבל אפשר לצמצם קצת את הסבל שאנשים כאלה חווים, אפשר לתת להם עתיד טוב יותר, כי העבר כבר לא ישתנה.
באותו הנושא: