8 תשובות
אני
אני
תעשה מה שטוב לך, אני אוהב אנימה
איךךךך
יש אלפי סדרות בדוק אתה תמצא אחת שתאהב.
זהו שברת לי את הלב
אני אוהבת
אני כל כך לא איתך!! אבל החלטה שלך. (; עם תראו תגלו שאנימה זה פשוט wow
אני לא מתחבר לסגנון של אנימה.