התחברות
הרשמה
לא יכולה, לא מסוגלת לעכל
בלתי נתפס :( לחשוב על הצרחות שנשמעו שם כשהם ניסו להחלץ והמים סחפו בכוח, והמוות הכואב שהיא עברה
למה, למה ה ה
גלי היו לך פנים מלאים בשלווה
אני רק מדמיינת את הצרחות האלה ויש לי צמרמורת
זה בלתי נתפס, פשוט לא מצליחה לעכל..
26 באפריל 2018, 22:12
בכי
זיהוי
תשובה אחת
זה מזעזע מה שקרה.. כל כך צעירים...
שלא תדעי עוד צער.. 3> ):
Imagine
באותו הנושא:
למה אנשים לא מבינים שהגוף שלנו לא בנוי לעכל בשר?
זה נכון שאם לא אוכלים הגוף מתחיל לעכל את עצמו?
רושמים לעכל את המצב, להקל, להכל, או לעקל?
איך כותבים לעקל, או לעכל?
אני בוכה פה, עדיין לא מצליחה לעכל את זה.
לאמא שלי יש עכשיו חבר בן 38 ואמא שלי בת 68, עד כמה זה נורא שאני לא מצליח לעכל את זה? אני בן 24
סבתא שלי נפטרה היום, קשה לעכל את זה, אני ממש אהבתי אותה.
מה יכולה להיות הסיבה שאני לא מסוגלת להיקשר לאנשים?
איך אפשר לעכל את האוכל מהר יותר?
איך אפשר לעכל את האוכל מהר יותר? תודה
אומרים מנסה לעכל או לעקל?