7 תשובות
תלוי למה את קוראת בוקר.. אבל ההפסקה גדולה מדי, וחבל כי זה רק מגדיל לך את התיאבון ואת אוכלת יותר בכל ארוחה. עדיף להוסיף ארוחות ביניים קטנות ובריאות כגון שקדים / אגוזים, פירות וחטיפי אנרגיה, ירקות חתוכים וכו'
שואל השאלה:
ב10 ככה 9 אכלתי מעדן
אנונימי
הארוחת בוקר שלך נשמעת מאוד לא בריאה- במקום מעדן שוקלד תאכלי קורנפלקס בריא עם חלב ( אני ממליצה על פיטנס שקדים ודבש אבל אפשר את כל הסוגים) תפטרי מכל השוקלדים האחרים הם סתם משמנים וא את ממש מכורה לשוקולד אין כמו שוקולד מריר עם הרבה אחוזי קקאו! המקרוני עם הסלט נשמע מעולה..
מה את מתכננת לארוחת ערב?
שואל השאלה:
אני לא אוכלת עד הבוקר הבא...
אנונימי
נשמע מעט מידי את צריכה לאכול עוד כמה דברים קטנים בין לבין