5 תשובות
יותר מדי מאמץ
כנראה את קצת לא בכושר, זה דברים שלוקחים זמן, מניסיון
שואל השאלה:
לא לא אכלתי
בכללי תמיד שאני עושה משהו עם מאמץ אני מתחילה לנשום מהר (הגיוני) ואז זה גורם לי להרגיש בחילה
לא לא אכלתי
בכללי תמיד שאני עושה משהו עם מאמץ אני מתחילה לנשום מהר (הגיוני) ואז זה גורם לי להרגיש בחילה
אנונימית
התאמצת יותר מדי, אולי אכלת קרוב מדי לאימון?
מאמץ יתר
באותו הנושא: