5 תשובות
יותר מדי מאמץ
כנראה את קצת לא בכושר, זה דברים שלוקחים זמן, מניסיון
שואל השאלה:
לא לא אכלתי
בכללי תמיד שאני עושה משהו עם מאמץ אני מתחילה לנשום מהר (הגיוני) ואז זה גורם לי להרגיש בחילה
אנונימית
התאמצת יותר מדי, אולי אכלת קרוב מדי לאימון?