3 תשובות
וואו נעלבת ממש
שואל השאלה:
ומה הייתן אומרות לו?
אנונימית
לא הייתי אומרת כלום, הייתי מדברת איתו יבש ובלי חשק.
פשוט בגלל שאני כזאת, אבל אם הוא ביקש שקט אז אל תשלחי לו הודעה עד שהוא ישלח ומתי שהוא ישלח תגידי לו שדי נפגעת ממנו
באותו הנושא: