התחברות
הרשמה
להגיד "אתה חבר הכי טוב שלי" זה נקרא כאילו הכנסתי לפרינדזון?
21 באפריל 2019, 14:50
איך יודעים
פרינדזון
3 תשובות
כן
C
Civil
כן
א
אנונימית9239
בהחלט
h
here4u:) (אני בת)
באותו הנושא:
הכנסתי את בת דודה שלי להריון היא מפחדת לעשות הפלה ומתנגדת בגלל זה ואנחנו לא רוצים להגיד להורים שלנו אנחנו בני 16 מה
כל מי שבסטיפס כאילו נקראים חננות?
אם אכלתי עכשיו 3 עוגיות ריבה אבל לא בלעתי (הוצאתי למפית ולפח..) זה נקרא שהכנסתי קלוריות? ועד כמה מוזרה יצאתי?
אם יצא לי כבר כמה פעמים להקיא בכוונה (כאילו הכנסתי אצבעות) זה אומר שיש לי הפרעות אכילה?
למה החרדים אומרים שאסור לשמוע קול אישה,כאילו זה נקרא "קול ערווה" מה הבעיה שאישה תשיר?
למה להגיד "להתרחץ" זה נקרא זקן?
הכנסתי דיסק של משחק מחשב למחשב ולא עולה שום דבר כאילו הכל רגיל.. יש דרך לפתור את זה?
תיבול עוף - אילו תבלינים אפשר להוסיף לעוף לפני הכנסתו לתנור?
אם אכלתי 400 קלוריות ושרפתי אותם על ידי ריצה, זאת אומרת שכאילו לא הכנסתי היום כלום לגוף?
מה הקטע של האלה ששומרים צאטים שיהיה הרבה שיחות שלא נקראו כאילו מה הקטע שלכם?
אני ספאמרית, אבל אני תמיד מתלוננת על אנשים שעשו ספאם זה נקרא כאילו "בגדתי" בחברים שלי?