4 תשובות
להרגיש טוב עם עצמם(?)
אף פעם לא באמת הבנתי את זה אבל יש מצב שאין להם כוח לדבר עם אנשים אז הם מסננים.
שאלה טובה
אשכרה אנשים עושים את זה?
אני להפך פותחת צ'אטים גם בלי לקרוא
כי זה מציק שיש הרבה הודעות
היי לך! כל אחד והבחירה שלו. אולי זה עושה להם טוב