התחברות הרשמה

זה בסדר שאני עכשיו אכלתי ואקח כדור אנטיביוטיקה , למרות שכבר מאוחר ולילה

20 באפריל 2019, 23:17
תרופותמתכוניםאנטיביוטיקה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
זה בסדר אם אני אקח רטלין רק כדי שאני לא אהיה רעבה?
זה בסדר אם אכלתי עכשיו ואני יוצאת לעשות עכשיו הליכה?
אם ב9:40 לקחתי כדור נורופן זה בסדר שאני אקח עוד אחד עכשיו?
בבוקר אכלתי חפיסת באונו בצוהריים ועכשיו אם אני אקח זה בסדר?
אכלתי עכשיו אגוזי ושקית שוקו ואני בדיאטה (לא נגעתי בכלום כבר שבועיים) זה בסדר?
אכלתי עכשיו. זה בסדר שאני הולכת לרוץ עכשיו?
אכלתי עכשיו ארוחה גדולה יחסית זה בסדר אם אני ארקוד או שאני צריכה לחכות קצת?
זה בסדר אם כל היום אכלתי ממש בריא ועכשיו אכלתי 2 חתיכות עוגה?
בכמעט השעה 13:00 אכלתי חביתה וחצי לחמניה ועד עכשיו אני לא רעבה זה בסדר?
אכלתי עכשיו בטטה בתנור עם גזר בצד ואורז ואני בדיאטה, זה בסדר?
אם אכלתי לפני איזה שעתיים גלידה של כוכב כזה עם ציפוי שוקלד וטעם תות ובננה, זה בסדר שאני אקח עכשיו ארטיק קרח?