16 תשובות
נגד זה
אני מאמינה אבל גם חושבת שלא צריך ללמוד תנך, זה לא קשור אחד לשני
אני מכירה הרבה מאמינים שהם לא בעד הבגרות בתנך
כל אחד שיחיה איך שהוא מאמין.כפייה דתית ומצד שני צד גם כפייה חילונית, הם נוראיים
כל אחד שיחיה איך שהוא מאמין.כפייה דתית ומצד שני צד גם כפייה חילונית, הם נוראיים
אני מסכימה איתך חלקית אבל אני אסביר את עצמי
אני אישית מאמינה בתנך
והוא מקצוע חובה כי אנחנו נמצאים במדינה יהודית ותרצה או לא כל ההיסטוריה שלנו מובנת על התנך
ולכן זה חשוב לדעת את ההיסטוריה של העם שלך
אני אישית מאמינה בתנך
והוא מקצוע חובה כי אנחנו נמצאים במדינה יהודית ותרצה או לא כל ההיסטוריה שלנו מובנת על התנך
ולכן זה חשוב לדעת את ההיסטוריה של העם שלך
אנונימית
יש בזה משהו אבל תכלס בכל המערכת הזאת לא באמת שואלים אותך מה מעניין אותך, במה את מאמינה או מה את רוצה ללמוד, אני בטוחה שלכל אחד יש לפחות מקצוע אחד שהוא בכלל לא רוצה ללמוד ולא מתעניין בו.. ככה זה, בשביל זה יש בית ספר דמוקרטי
הייתי סבבה..אני אישית רוצה להרחיב כמה שיותר ולדעת את כל סוגי האמונות, גם ערבים נוצרים אתאיסטים ולא יודעת מה כי זה מסקרן אותי אפילו שאני מאמינה .
אבל מה שכן לפי דעתי מקצוע תנך באיזשהו שלב צריך להיות בחירה, ביסודי סבבה ומהחיטבה אני חושבת, שצריך לתת אותו לתלמידים כמקצוע בחירה שלא חובה לעשות עליו בגרות
אבל מה שכן לפי דעתי מקצוע תנך באיזשהו שלב צריך להיות בחירה, ביסודי סבבה ומהחיטבה אני חושבת, שצריך לתת אותו לתלמידים כמקצוע בחירה שלא חובה לעשות עליו בגרות
אני מאמינה שגם למאמינים זה לא טוב, הרבה מפרשים את זה כעונש ולא כזכות,והלמידה צריכה לבוא מאיתנו, שנרצה את זה .וזה שאנחנו לומדים את החומר במטרה להצליח במבחן זה מוציא את החשק והרצון.
בניגוד לזה יש המון שבלי השיעורים האלה לא היו מכירים ומבינים בכלל את התנך.
לסיכום שום דבר לא מושלם.
(מרגישה כאילו כתבתי מיני טיעון xd)
בניגוד לזה יש המון שבלי השיעורים האלה לא היו מכירים ומבינים בכלל את התנך.
לסיכום שום דבר לא מושלם.
(מרגישה כאילו כתבתי מיני טיעון xd)
אני אתאיסטית ואני ממש שונאת את זה שכופים עלינו ללמוד משהו שאנחנו לא מאמינים ולעשות בגרות עליו אחרי זה...
כן כי אנחנו חיים במדינה יהודית. אם זה מפריע לך תהגר למדינה אחרת
כי אנחנו חיים במדינה שהיא יהודית מה היית מצפה שהיו שואלים ילד בכיתה ט אם הוא רוצה ללמוד מחשבת זה קצת הזוי. בתור מדינה ועם זה הרוח שלנו.
אני לא מאמינה בללמוד לשון ולמדתי ועשיתי תבגרות בכל אופן למרות שאני יודעת זה לא יעזור לי בשום דבר בחיים ואני חושבת שזה צריך להיות רשות.
לכל אחד יש תמקצוע שהוא לא מאמין בו ולא מעוניין ללמוד אותו אבל משרד החינוך לא יכול להתחשב בכל אמונה ודעה של כל תלמיד...
אני לא מאמינה בללמוד לשון ולמדתי ועשיתי תבגרות בכל אופן למרות שאני יודעת זה לא יעזור לי בשום דבר בחיים ואני חושבת שזה צריך להיות רשות.
לכל אחד יש תמקצוע שהוא לא מאמין בו ולא מעוניין ללמוד אותו אבל משרד החינוך לא יכול להתחשב בכל אמונה ודעה של כל תלמיד...
וואלה אפשר להגדיר את זה כפייה דתית.
אבל בשנים הקרובות (ןהרחוקות) זה לא עומד להתבטל.
מציע לך פשוט לקחת את זה כמו שיעור ספרות, הרי סך הכל זה רק ספר עם אגדות עם.
אבל בשנים הקרובות (ןהרחוקות) זה לא עומד להתבטל.
מציע לך פשוט לקחת את זה כמו שיעור ספרות, הרי סך הכל זה רק ספר עם אגדות עם.
הייתי מתעצבנת
מדינה יהודית !!!! מתי תבינו בחרתם לחיות במדינה יהודית !! תחיו לפי הדת היהודית
ותלמדו את התנך היהודי
ותלמדו את התנך היהודי
ההורים שלך בחרו בשבילך,
אתה מוזמן לעלות על טיסה 351 שממריאה עכשיו מנתבג ...
אתה מוזמן לעלות על טיסה 351 שממריאה עכשיו מנתבג ...
אוקי אז דפקו אותך זה לא משנה את העובדה שאתה חי במדינה יהודית אחי
שיהיה בהצלחה
הדת לא תופרד מהמדינה
כמו שיש הרבה מדינות שפועלות לפי האיסלם
כך גם מדינת ישראל תפעל לפי היהדות
הסיכוי שתריד את היהדות מהמדינה הוא כמו הסיכוי להפריד את האיסלם מאירן
הדת לא תופרד מהמדינה
כמו שיש הרבה מדינות שפועלות לפי האיסלם
כך גם מדינת ישראל תפעל לפי היהדות
הסיכוי שתריד את היהדות מהמדינה הוא כמו הסיכוי להפריד את האיסלם מאירן
באותו הנושא: