6 תשובות
תתחיל לעבוד ואז תשלם על המנוי בעצמך
יש לי מנוי לא בשימוש בוא תשתמש בשלי
שואל השאלה:
חחח אבל אני צריך באזור שלי..
חחח אבל אני צריך באזור שלי..
אנונימי
לך לעבוד ותשלם או שתנסה לשכנע אותם תסביר להם למה זה חשוב לך..
לשלם לעצמך,תנסה להשיג כסף לעבוד וכדומה.
תשלם בעצמך
באותו הנושא: