9 תשובות
בכלל לא. עם הזמן את בטח תרגישי יותר בנוח.
מה פתאום.
לא פאדיחה רוב האנשים הולכים לבד
ממש לא גם כשחברות שלי לא יכלו ללכת איתי אני הלכתי לבד והרוב הולכים לבד גם
לא לא זה בסדר
ממש לא פאדיחה, לכי על זה (:
ממש לא, קחי אוזניות בהצלחה!
לא פאדיחה