5 תשובות
לא משווים אותי, אבל לא אכפת להם ממני...
אמא ואבא שלי חושבים שאני מכונת ציונים, זה הכל.
ההורים שלי בדיוק ההפך, הם חושבים שאני צריכה לעשות מה שטוב לי, ואני יכולה להיות גם עם ציונים של 70 ו80 וזה יהיה בסדר מבחינתם כל עוד אני משתדלת ומשקיעה.

ואני חושבת שכדאי לך להגיד להורים שלך מה את מרגישה... ואם הם עדיין לא מבינים תפני למבוגר אחר שיוכל לעזור לך.
שואל השאלה:
והם כל הזמן מכאיבים לי ומורידים אותי וגם ככה המצב הנפשי שלי הרבה יותר נמוך מהרצפה..
אנונימית
כן... גם שלי כל הזמן אומרים לי"למה את לא אוהבת שמלות לא ג'ינס לא זה ולא זה ולא זה" אבל לא אכפת לי, פשוט תיהיי את, זה אחרי הכל מה שהם רוצים באמת, נכון?(:
כן!!! היום אמא, שלי אמרה לי שאני, מנתקת את הקשר שלי איתה ועם אבא ועוד לא התחלתי תיכון!!!!!