28 תשובות
הוא פרש??
אנונימית
הוא לא פרש
לא
ErO
לפי מה שאני יודעת כן. בגלל שלא תמכו בו והיו הרבה תגובות שליליות מישראל
שואל השאלה:
פרסמו שאולי הוא פרש
אנונימית
אמן שזה נכון
אנונימי
אנשים מגעילים גם לנטע ברזילאי עשו ככה ירדו עלייה ובסוף היא ניצחה באירווזיון ועכשיו האנשים שירדו עלייה שמים שירים שלה באירועים
אנונימית
מה את משווה אותו לנטע? נטע הייתה הייתה מיוחדת וצבעונית והייתה עם נוחכות בימתית
אנונימי
אנונימי גם על נטע צחקו בדיוק כמו שצוחקים עליו אז אל תגיד לי מה את משווה
פתאום שהיא ניצחה כל מי שירד עלייה בלע את הלשון
אנונימית
הוא לא פרש דווקא ההפך הוא פרסם את התגובה שלו לכל אלה שלא פרגנו לו
היתה על זה כתבה בפרוגי תכנסו לראות
הוא לא יכול לפרוש..
ההבדל בינו לבין נטע זה שנטע אשכרה הייתה טובה..
הוא פרש ?
מקווה.... השיר גרוע שמתאים ליום הזיכרון
אני לא רעה אני כנה ומין הסלם רוצה שהיה סיכוי למדינה שלי
לנטע היה מסר +קצב טוב ושיר קליט ומיוחד ...
לעומתו שהשיר שלו מרדים ומדכא לא מעביר מסר או מיוחד בשום צורה
זה הסגנון שלו תרצו או לא הוא מייצג את ישראל תלמדו לפרגן להגיע למצב שאתה מייצג מדינה שלמה זה הישג ענק ולדעתי הוא מקסים ויש לו קול מושלם
נטע לדעתי הרבה פחות טובה ממנו, לפחות הוא שר דברים עם תוכן ולא בא עם שיר מלוקק של "באסה סבבה באלי וואסאבי בבאמבי" ועושה פאדיחה, הוא הולך להתמודד עם שיר אמיתי.

לדעתי גם יש לו קול יותר יפה והוא ממש לא פרש.
כל השירים שהיו משעממים כמו זה לא זכו (בערך כל השירים של ישראל עד נטע) נטע עשתה משהו צבעוני קצבי שכולם אהבו וזה היה עם מסר חשוב .
אבל זה שיר סתם משעמם ולא קיצבי
אנונימית
הוא ממש לא פרש. אלו סתם שמועות שאנשים שלא יודעים לפרגן מפיצים עליו...
היא עשתה קול של תרנגולית וירדה על גברים בשיר הזה, מסר חשוב?

אתם קוראים lyrics לפעמים?
וואי כל אלה שרושמים שהשיר של נטע היה טוב ושלו לא
אתם אומרים את זה עכשיו אחרי שהיא זכתה, אבל כנראה שכחתם איך צחקו עלייה ועל השיר שלה לפני שהתחיל הארוויזיון
אנונימית
והשיר של נטע הצליח רק בגלל שזה שיר פמינסטי שידוע שפמניזם זה באופנה עכשיו עם כל הmetoo הזה
אנונימית
קובי מרימי יבלע בין כל המתמודדים הוא ביישן לא מדבר הרבה נטע לעומת זאת הייתה עם נוחכות כולם שמו עין רק עליה
אנונימי
אפשר לקחת את זה להרבה מקומות.
לדעתי בגלל שנטע ניצחה שנה שעברה דווקא באירוויזיון הזה רוב המדינות ינסו לחקות אותנו בסגנון אז מרימי דווקא יכול להתבלט במיוחד בגלל שהקול שלו עוצמתי, פשוט השיר עצמו לא ממש מתאים לאופי שלו.
בכל מקרה די כבר עם הטוקבקים, מדובר באדם שלא חשב שהוא יכול לעבור שלב ראשון בכוכב הבא, והינה, עובדה.
לדעתי זה לא נכון היא לא ירדה על גברים ....
היא ירדה על גברים שמזלזלים בנשים
וזה עדיין שיר כם מסר לעומת השיר שלו ...
והיא לא שרה באסה סבבה בארוויזיון... שאני מסכימה איתך שזה שיר נורא .
..
המילים של השיר:

"he's a bucka-mhm-buckbuckbuck-mhm boy
bucka-mhm-buckbuckbuck
i'm not your bucka-mhm-buck-mhm-buck-mhm"

~חיקוי של תרנגולת~

"my teddy bear's running away
the barbie got something to say, hey, hey, hey
hey! my "simon says" leave me alone
i'm taking my pikachu home
you're stupid just like your smartphone"

"הדובי שלי בורח, לברבי יש משהו להגיד היי היי היי היי!, סימון אמר תעזוב אותי בשקט אני לוקח את הפיקאצו שלי לבית, אתה טיפש כמו הסמארטפון שלך."

זה באמת אחד מהשירים היותר רדודים וחסרי המשמעות ששמעתי בחיי,
אישית לקחתי אותו פחות כיצירה יותר כפרודיה/שיר קומי.
אנחנו יודעים לקרוא אנגלית. אתה לא עושה עלינו רושם של אינטיליגנט בגלל שאתה קורא מילים של שירים.
לפעמים לשירים יש משמעות מבעד למילים, השיר הוא על הרוטינה שחוזרת על עצמה בהוליווד בה נשים מוטרדות מינית. הוא מוצג כשיר שמח וכיפי אבל הוא מדבר על דברים קשים, בדיוק כמו שבהוליווד מוצג לנו הכל כיפי ויפה אבל יש שם דברים מחליאים.
תראה את הסרטון הזה ותבין שלכתוב מילים יפות ולשיר בקול אופרה זה לא האומנות המתקדמת היחידה בעולם, אנחנו ב2019. תתקדם. תפתח.
אנונימי