4 תשובות
לקחת כדור, לשתות תה ולנוח
תרגישי טוב
תרגישי טוב
הכי עדיף ללכת לרופא.
ואם לא,
לנוח.
לשכב במיטה.
לאכול בכוח צנימים ולשתות מלא מיים!!
והכי חשוב לנוח ולא לקום יותר מידי מהמיטה.
וכמובן שההורים ידעו מזה
ואם לא,
לנוח.
לשכב במיטה.
לאכול בכוח צנימים ולשתות מלא מיים!!
והכי חשוב לנוח ולא לקום יותר מידי מהמיטה.
וכמובן שההורים ידעו מזה
שואל השאלה:
יש לי אדוויל לקחת?
והכנתי צנימים הם על המיטה שלי אבל אני לא מסוגלת לאכולל
יש לי אדוויל לקחת?
והכנתי צנימים הם על המיטה שלי אבל אני לא מסוגלת לאכולל
אנונימית
תנסי לנוח טוב לא לעשות כלום תיקחי כדור אם עדיין כואב לך לכי לשירותים תתרוקני טיפה ותקבעי תור לרופא
באותו הנושא: