8 תשובות
מתכוון גן יבנה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא, יבנה
לא, יבנה
אנונימי
מכירה שם כמה
שואל השאלה:
יאא גם אני שם
ממליץ בחום
יאא גם אני שם
ממליץ בחום
אנונימי
שואל השאלה:
^
לול זו שאלה ישנה ממש איך הגעת אליה עכשיו חחח
וכן כדאי לך להירשם! אני כבר חודש שם וזה מכון ממש מומלץ. את גם נרשמת לזה שבגן יבנה או ביבנה?
^
לול זו שאלה ישנה ממש איך הגעת אליה עכשיו חחח
וכן כדאי לך להירשם! אני כבר חודש שם וזה מכון ממש מומלץ. את גם נרשמת לזה שבגן יבנה או ביבנה?
אנונימי
אני רוצה להרשם
אבל חודש הבא אןחי
אבל חודש הבא אןחי
שואל השאלה:
^
את לא?
^
את לא?
אנונימי
באותו הנושא: