4 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה לכם!
תודה רבה לכם!
1 זה כלום זה בסדר (:
אני ב5 ועוד קמה מוקדם חח אז זה אומר שאצלך זה נורמאלי
אני ב5 ועוד קמה מוקדם חח אז זה אומר שאצלך זה נורמאלי
תראה הרבה טלוויזיה זה מעייף ת'עיניים, מנסיון ; )
כמוני.. ואז אני ערה עד שתיים וחצי /ארבע בלילה בלי משהו לעשות..
באותו הנושא: