4 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה לכם!
1 זה כלום זה בסדר (:
אני ב5 ועוד קמה מוקדם חח אז זה אומר שאצלך זה נורמאלי
תראה הרבה טלוויזיה זה מעייף ת'עיניים, מנסיון ; )
כמוני.. ואז אני ערה עד שתיים וחצי /ארבע בלילה בלי משהו לעשות..
באותו הנושא: