14 תשובות
בעד, כי גם לחילוניים יש חיים..
בעד- עם כל הכבוד, רוב האנשים פה חילוניים. מי שלא רוצה לנסוע בשבת שלא יסע בשבת
בעד, זו מדינה דמוקרטית ומדינה דמוקרטית צריכה לכלול חופש מדת.
בעד
אני רוצה לסוע לכל מיני מקומות עם חברים גם בשבתות, ולאף אחד מאיתנו אין רישיון ככה שהאופציה היחידה זה תחבורה ציבורית.
אני רוצה לסוע לכל מיני מקומות עם חברים גם בשבתות, ולאף אחד מאיתנו אין רישיון ככה שהאופציה היחידה זה תחבורה ציבורית.
בעד
בעד, כי חיילים נאמר כל השבוע בצבא והסופש זה הזמן היחיד שלהם לצאת לקנות דברים ולהנות.
אבל אני גם ריאליסטית, ואני בעד קביעת יום שבתון בתוך התעשייה של התחבורה הציבורית כי לא הגיוני שאנשים כמוני שגם עובדים על השבוע יצטרכו לעבוד גם בשבת
אבל אני גם ריאליסטית, ואני בעד קביעת יום שבתון בתוך התעשייה של התחבורה הציבורית כי לא הגיוני שאנשים כמוני שגם עובדים על השבוע יצטרכו לעבוד גם בשבת
אנונימית
בעד אני לא נוסעת בשבת וזה אבל צריך להתחשב גם באנשים אחרים ולא רק על עצמי
הכי בעד שיש
בעד.
הכי בעד , כי אנשים שאין להם רכבים והם רוצים ללכת לאיזשהו מקום וזה רחוק מבית ומונית זה יקר אז בגלל זה חייב אוטובוס
בעד. יש לי רישיון אך אין לי רכב ביטוח לרכב של ההורים עולה כ18 אלף שקל. אני בטוח שיש עוד הרבה כמוני אבל גם לי בתור אחד עם רישיון אך חסר יכולת מגיע חופש תנועה. להיפגש עם חברים או ליסוע לחברה שלי בשבתות. אני מאוד בעד.
אנונימי
אני ליטרלי עושה על זה עבודה וואו , לדעתי בעד כי לא צריך לכפות על החילוניים אורח חיים שהם לא מעוניינים בו אז...
באותו הנושא: