8 תשובות
זה בסדר, רק תדעי שאף אחד לא מסתכל עלייך, כל אחד עסוק באימון של עצמו ואין לך ממי או ממה להתבייש.
אנונימי
זה בסדר גמור אין לך מה להתבייש, את לא היחידה שעושה את זה :)
זה בסדר, בסופו של דבר תתרגלי ותשתמשי גם בשאר הדברים האחרים :)
גם אני נרשמתי לפני יומיים וזה סבבה לגמרי אף אחד במילא לא מסתכל עלייך אבל תחשבי שחבל שתלכי את כל הדרך לשם ובסוף תהיי רק על ההליכון אולי את יכולה בהתחלה גם ללכת בשעות שאין הרבה אנשים. בהצלחה;)
שואל השאלה:
אני פשוט זה נראה שכולם שם מבינים בכושר ואני יודעתשאם אני ילך למכשירים אחרים אני לא ידע מה אני עושה לגוף שלי ואני מפחדת שאם אני ישתמש בדברים אחרים יתרחבו לי הכתפיים ושאני יתנפח משרירים וכל הדברים האלה. כאילו אין לי ממש שום הבנה בכושר ואמרתי שאני רוצה לבנות תכנית עם מאמן ואמרו לי שזה עולה עוד כסף ולא באלי לשלם עוד
אני פשוט זה נראה שכולם שם מבינים בכושר ואני יודעתשאם אני ילך למכשירים אחרים אני לא ידע מה אני עושה לגוף שלי ואני מפחדת שאם אני ישתמש בדברים אחרים יתרחבו לי הכתפיים ושאני יתנפח משרירים וכל הדברים האלה. כאילו אין לי ממש שום הבנה בכושר ואמרתי שאני רוצה לבנות תכנית עם מאמן ואמרו לי שזה עולה עוד כסף ולא באלי לשלם עוד
אנונימית
חחח לא חושבת שיתנפחו לך השרירים מכל המכשירים אני חושבת שגם הרוב בחדר כושר הם לא באופן טבעי רק מהספורט.. בכל מקרה רק תחטבי אל הגוף שלך ומה שחשוב שתדעי להשתמש במכשירים נכון גם תוכלי לשאול את המאמן שם ואולי אפילו לבנות תכנית אימונים שמותאמת בשבילך
שואל השאלה:
אני לא מכירה שם אף אחד. דיברתי עם המזכירה ואמרה לי שבשביל תכנית אימונים צריך לשלם 50 שקל
כאילו אני לא יודעת מי מאמן שם
אני לא מכירה שם אף אחד. דיברתי עם המזכירה ואמרה לי שבשביל תכנית אימונים צריך לשלם 50 שקל
כאילו אני לא יודעת מי מאמן שם
אנונימית
את לא חייבת תוכנית אימונים, סהכ תבקשי מהמאמן שם להראות לך איך עושים במכשירים וגם את יכולה לבדוק באינטרנט איך כדאי לך להתחיל
באותו הנושא: