3 תשובות
שתסימי תביני
לא לכולם לא כיף מבחינה חברתית בבית ספר, זו שגרה שמתגעגעים אליה-לראות את החברים על בסיס יומי.
לא כולם מתגעגעים לבית ספר.
אני מאלה שכן..כמו שהתגובה הראשונה רשמה, שתסיים יב תבין.
פתאום אתה תתחיל לנתק קשר עם מלא אנשים, צריך להתאמץ הרבה יותר כדיי לשמור על החברויות כי זהו לא רואים אחד את השני בבית ספר כל יום.
כל אחד הולך לדרכו והרוב מתגייסים לצבא- עדיף בית ספר מאשר צבא ואתה לא מבין כמה..
רוב ההורים ברגע שאתה מסיים בית ספר מתחילים להסתכל עליך אחרת ואני נגיד הבנתי שאני חייבת להתחיל לעבוד אחרת לא יהיה לי כסף לכלום.
נכון שלעשות שיעורי בית וללמוד למבחנים זה חרא וזה מבאס אבל תאמין לי שאין לך דאגות בחיים ואתה תתגעגע לזה.
אני סיימתי יב בקיץ האחרון(2018) והלוואי! שהייתי יכולה לחזור שוב. תנצל כל רגע...
אנונימית