9 תשובות
מי שמתאבד הוא מחוץ לגדר, כי הוא זה ששם קץ לחיים שלו
מישהו שהתאבד אני חושבת
אנונימית
שואל השאלה:
מי שמתאבד? שיואו
מי שמתאבד? שיואו
אנונימית
מי שמתאבד. זה בגלל שלפי היהדות צריך ככה
גם כהנים נקברים בחוץ
ואם אני לא טועה אצל שמרנים גם אנשים מקועקעים
גם כהנים נקברים בחוץ
ואם אני לא טועה אצל שמרנים גם אנשים מקועקעים
זה של סוגים מסויימים של אנשים שלא נקברים בתוך הבית קברות מכל מיני סיבות .
רוב המתאבדים לא באמת נקברים מחוץ לגדר
יש בתי קברות שלא מוכנים לקבור אנשים נוצריים שהם נוצרים בדם (כנ"ל מוסלמים או כל דת אחרת)
ולכן קוברים אותם בחוץ
ולכן קוברים אותם בחוץ
אנונימית
מי שמתאבד/לא יהודי נקבר שם
אלה אנשים שלפי היהדות אסור לקבור בבית קברות יהודי
כמו ,מתאבדים למרות שהיום פשוט את הרוב תוחמים בגדר או קוברים רגיל
גם כהנים משום שלכהנים אסור להכנס לבית עלמין (השמרנים)
יש כאלה ששומרים על ערבוב דתות ולכן לא יקברו לא יהודי
כמו ,מתאבדים למרות שהיום פשוט את הרוב תוחמים בגדר או קוברים רגיל
גם כהנים משום שלכהנים אסור להכנס לבית עלמין (השמרנים)
יש כאלה ששומרים על ערבוב דתות ולכן לא יקברו לא יהודי
אנונימית
באותו הנושא: