11 תשובות
וואי שאלה פאקינג מעניינת
יהיה -136 מעלות צלזיוס בערך
0 כפול 2 זה אפס
אז אפס
תכלס יש מצב אני חושבת אפילו שעדיף עם קלווין, פשוט דבר הראשון שעלה לראש היה פרנהייט
שואל השאלה:
וואו חפרתם
אנונימי
יהיה קר פי 2 מה אתה מתסבך..
המשוואה הזאת של 0 כפול 0 שווה 0 לא תופס כאן, כי אנחנו מדברים על קור ולא על משוואה מתמטית.
חפרתם? כפוי טובה. בסוף לא יצאת גאון כמו שחשבת שאתה
שאלה מכשילה
מבחינה מתמטית אפס אם את רוצה תשובה מציאותית תהפכי למעלות פרנהייט שאפס מעלות צלזיוס זה 32 פרנהייט ואז אם קר פי שניים אז לחלק בשניים שזה 16 מעלות פרנהייט ואז להעביר לצלזיוס
אני עשיתי את זה עם קלווין ונראה לי שזה לא יוצא אותו דבר אם ככה^