7 תשובות
מתחפשים ב19.3
כי מתחפשים ב 19.3
ולא באמת לומדים ביום הזה..סתם באים לבית ספר
בבתי הספר עושים ב19.3 לפחות אצלינו
רוב האנשים מתייחסים ליום שמתחפשים (19.3) ולא לפורים עצמו (20.3)
מתחפשים ב19.3, מה20.3 זה חופש.
החופש בעשרים למרץ.
מתחפשים יום לפני.