התחברות
הרשמה
הייתי בצילומים ואני רוצה להגיד לצלם תודה ולהגיד לו שאני ישמח לבוא שוב אתם יכולים לעזור לי לנסח את ההודעה?
5 במרץ 2019, 19:57
צילום
SMS
תשובה אחת
היי , היה לי מהמם איתך מאוד נהנתי ואשמח להיפגש גם בהמשך .
ה
הייתי נסיכה ועכשיו לא מתחשק לי
באותו הנושא:
חברה שלי רוצה שאני אשלח לה צילום מסך מאיזה שיחה של מישהי אחרת ואני לא רוצה, מה להגיד לה?
הייתי אמורה להיות עכשיו בעבודה ואני מאחרת קצת מה להגיד למנהל שלי?
חברה רוצה לבוא אליי ואני לא רוצה לא נעים לי להגיד לה לא מה להגיד לה?
שברתי את הרגל ואני לא רוצה להגיד לרופא איך (אל תשאלו למה). הוא יכול לדעת איך שברתי את הרגל בצילום?
קורס צילום באשדוד - אני רוצה להירשם לקורס צילום מקצועי, האם יש קורס צילום באשדוד?
אני ממש טוב בצילום ואני רוצה אולי לפתוח סטודיו של צילומים אבל איך מתחילים בזה ?
הייתי בצילומים ואני רוצה לשלוח לצלם הודעה של תודה ולירמוז על זה שאני רוצה לבוא שוב איך לנסח את ההודעה?
אני דוגמן רחוב ואני רוצה לקנות ביגוד לצילומים שיהיה יפה וזול. אני צריך שתעזרו לי באיזה שילובים יפים לצילומים.
אם אמא שלי הרביצה לי ואני רוצה לדווח למשטרה פשוט להגיד היי אני רוצה לדווח?
הייתי בצילומים ואני רוצה לבוא שוב מה לרשום לצלם בהודעה שירמוז על זה שאני רוצה לבוא שוב?
הייתי בצילומים ואני רוצה לבוא שוב מה לרשום בהודעה לצלם שירמוז לו על זה שאני רוצה לבוא שוב?