התחברות
הרשמה
הייתי בצילומים ואני רוצה לבוא שוב מה לרשום לצלם בהודעה שירמוז על זה שאני רוצה לבוא שוב?
4 במרץ 2019, 16:27
צילום
SMS
תשובה אחת
"אני רוצה לבוא שוב"
ר
רמזור דרוס
באותו הנושא:
הייתי בצילומים ואני רוצה לבוא שוב מה לרשום בהודעה לצלם שירמוז לו על זה שאני רוצה לבוא שוב?
יש לי עוד מעט צילומי מחזור עם הכיתה ואני לא סובלת אותה וזה איזה כמעט שעה, הייתי מעדיפה כבר לא לבוא אבל אי אפשר
הייתי בצילומים ואני רוצה לשלוח לצלם הודעה של תודה ולירמוז על זה שאני רוצה לבוא שוב איך לנסח את ההודעה?
אם באתי עם טרנינג יום ראשון ואני רוצה לבוא איתו מחר לביהס זה בסדר
יש לי גיחה עוד שבועיים בערך ואני לא רוצה לבוא
יש לי חברה שתמיד רוצה לבוא אלי ואני לא רוצה..
מה עדיף יום צילומים או ללכת לתיכון ללמוד עד שתיים?(הצילומים משמונה וחצי עד הערב ואני לא יכולה לבוא בצהריים לצערי)
אני ממש רוצה לבוא לחבר שלי, ואני כל הזמן מנסה לרמוז לו על זה
חברה רוצה לבוא אליי ואני לא רוצה לא נעים לי להגיד לה לא מה להגיד לה?
קורס צילום באשדוד - אני רוצה להירשם לקורס צילום מקצועי, האם יש קורס צילום באשדוד?
אני ממש טוב בצילום ואני רוצה אולי לפתוח סטודיו של צילומים אבל איך מתחילים בזה ?