2 תשובות
את לא צריכה לרמוז לו על זה
פשוט תגידי לו תודה והיה כיף ואם יש אפשרות לעוד צילומים
פשוט תגידי לו תודה והיה כיף ואם יש אפשרות לעוד צילומים
אל תרמזי, פשוט תגידי שנהנית ותשאלי אם אפשר לקבוע עוד מועד
באותו הנושא: