3 תשובות
לקום מהמיטה ולעשות ספורט להתחיל לאכול מסודר לשבת ולהיות בדיכאון לא יעזור ❤
אני בטוח ב-100% שאת בקושי השמנת, וככה גם יגידו הסובבים אותך, את סתם מרגישה רע עם עצמך.
אם את באמת חושבת שיש לך מקום לשיפור מבחינה חיצונית *אל תרעיבי את עצמך!!!*
לכי לתזונאי/ת, היא תבנה לך תפריט כמו שצריך, תתאמני נכון והתוצאות יבואו בדרך הנכונה ביותר, כן, זה יכול לקחת זמן אבל זה בריא מאוד.
אם את באמת חושבת שיש לך מקום לשיפור מבחינה חיצונית *אל תרעיבי את עצמך!!!*
לכי לתזונאי/ת, היא תבנה לך תפריט כמו שצריך, תתאמני נכון והתוצאות יבואו בדרך הנכונה ביותר, כן, זה יכול לקחת זמן אבל זה בריא מאוד.
מנסיון, הורדתי כמה קילוגרמים בחודשים האחרונים ואני רק יכולה לומר לך לא לוותר לעצמך כי בסוף זה ישתלם בטירוף מבטיחה לך, רק תקחי את עצמך בידיים ותירשמי למכון כושר או שתקני מזרן ותתחילי להתאמן בחדר- יש כל כך הרבה סרטונים ביוטיוב שהם מדהימים ואת תוך חודש חודשיים תראי תוצאות מדהימות ואפילו יש סיכוי שכבר תורידי הכל ותתחטבי, במקביל תתחילי להשתדל לאכול בריא, זה הרגל.
באותו הנושא: