7 תשובות
כן הם בעקרון עוזרים לשמור על הסדר בלעדיהם המדינה הייתה הרוסה עוד יותר היו פושעים בכל מקום
למרות שלפעמים הם עושים שטויות ועוצרים על סתם..
לא חשה חיבה מיוחדת כלפי שוטרים
לא, מתעסקים בפארש במקום לעצור פושעים אמיתיים.
לא את כולם