התחברות הרשמה

זה רק אני או שמג"בניקים הם חסרי השכלה? ואני אוהב שוטרים וחיילי צה"ל

13 בפברואר 2019, 12:15
חייליםישראלהשכלהמשטרהצה"ל    
תשובה אחת
זה רק אתה
N
Nורמלי
באותו הנושא:
זה כל כך מעצבן שאנשים הם חסרי השכלה
חושבים שהקטינים באתר הזה חסרי השכלה ?
רק אני חושבת שאנשים שלא אוהבים את דודו פארוק הם חסרי טעם במוזיקה?
אוהבים את ניק ומקס?
למה אנשים לא אוהבים ולא רוצים להתחבר עם ביישנים/חסרי ביטחון?
תושבי עזה חסרי השכלה?
למה רוב האתר חסרי בטחון ולא אוהבים את עצמם?
למה המילים בשירים היום חסרי משמעות, חסרי מסר, חסרי מטרה?
למה אומרים שמזרחים הם חסרי השכלה ? למה ההכללות האלה ?
אוהבים את השיר איסלה (isla) של מקס וניק?
קעקועים חסרי משמעות שאתם אוהבים? תביאו תמונות