8 תשובות
אחלה, מקנאה בסנטה
כלום, אין מה לחשוב עליה
אישתו של דוד שלי נוצרייה
ככה שאין לי בעיה עם הדת
אישתו של דוד שלי נוצרייה
ככה שאין לי בעיה עם הדת
המצאה שעלתה לנו ביוקר.
אין משהו ספיציפי על זה, כל אמונה היא מיוחדת, ולא הולכת לשקר שאני מסתכלת על זה בתור סיפור כמו הארי פוטר(אגנוסטיקנית).
כלום
כלום.
מבחינתי כל דת מפוקפקת וטכנית אני נוצרייה.
מבחינתי כל דת מפוקפקת וטכנית אני נוצרייה.
אבל שכל אחש יאמין במה שטוב לו
מייסד הנצרות היה יהודי והוא היה ממזר לא זוכר איך קראו לאבא שלו. אמא שלו מרים בגדה בבעלה והביאה אותו לעולם באיסור. כמובן שאביו הביולוגי לא היה הכי צדיק...
באותו הנושא: