4 תשובות
אדריכלות ממש מגניב.. בעיקר אם יש לך דמיון ויצירתיות וקצת חוש לציור
אבל זה מאוד אינדיבידואלי
אנונימי
אדריכאלות מאגנטב
ביוטכנולוגיה זה העתיד, אבל אדריכלות זה גם ממש מעניין, כי את בעצם מעצבת דברים כמו שאת רוצה. לדעתי - ביוטכנולוגיה, יהיה לך יותר שימושי בעתיד, בגלל שצריך אנשים כאלה.
אדריכלות ועיצוב פנים