4 תשובות
אדריכלות ממש מגניב.. בעיקר אם יש לך דמיון ויצירתיות וקצת חוש לציור
אבל זה מאוד אינדיבידואלי
אבל זה מאוד אינדיבידואלי
קישורים מצורפים:
אנונימי
אדריכאלות מאגנטב
ביוטכנולוגיה זה העתיד, אבל אדריכלות זה גם ממש מעניין, כי את בעצם מעצבת דברים כמו שאת רוצה. לדעתי - ביוטכנולוגיה, יהיה לך יותר שימושי בעתיד, בגלל שצריך אנשים כאלה.
אדריכלות ועיצוב פנים
באותו הנושא: