8 תשובות
כן, בכל מקום זה אותו קורס, אבל תבדוק ליתר ביטחון
כן. רק יכול להיות שיהיו בעיות, אבל זה בקטנה מטפלים בזה.
זה תלוי באיזו תחנה.. יצא לי לשמוע על מישהי שעברה קורס בעיר אחרת משלה ואז כשהיא רצתה להתנדב בתחנה שאצלה בעיר לא נתנו לה ועשו לה בעיות.. זה תלוי כי ברוב התחנות הגדולות שלא צריכות מתנדבים כמו ירושלים אז לא נותנים (בדרך כלל***)
שואל השאלה:
נפתחים שם קורסים בקרוב? בירושלים
אנונימי
בעיקרון כן
כעיקרון כן. שמעתי על מקרים שנתנו ושמעתי על מקרים שעשו קצת בעיות. באופן כללי לא אמורה להיות בעיה.
^כן, בחודש מאי ההרשמה נפתחת והקורסים סביב יולי
חחח נכון ירושלים הכי קשים (: