3 תשובות
כנראה את לא אוהבת לריב..
אולי כי התעצבנת ממש
גם אני ככה לפי מה שבדקתי בעבר זה מלחץ אני גם רועדת ממבחנים או מהתרגשות אם זה עוזר לך אז כן נראה לי שזה טבעי סתם היית בלחץ כזה
אנונימית
באותו הנושא: