6 תשובות
שתית מספיק?
תנוחי
תשתי מים ותכניסי משהו לפה.. מקווב שתרגישי טוב יותר :)
תשתי מים ותכניסי משהו לפה.. מקווב שתרגישי טוב יותר :)
זה יכול להיות מעייפות, גם מלחץ.
תנסי לשתות קצת מים, להירגע קצת וללכת לישון.
תנסי לשתות קצת מים, להירגע קצת וללכת לישון.
נראה לי את צריכה לאכול
זה סתם אל תדאגי אולי היה לך קר או משהו לכי לישון והכל יהיה טוב אני בטוח
תלכי לישון ותרגישי מחר כמו חדשה...
אולי את פשוט חלשה ועייפה...
אולי את פשוט חלשה ועייפה...
באותו הנושא: