3 תשובות
כנראה ירידת מתח
כי היית לחוצה, וברגע שסיימת עם המבחן כל המתח והלחץ ירד בפתאומיות.

קורה גם לי לפעמים
אולי הלחץ מזה היה "רדום" אצלך ואחרי שעברת את השלב של העשייה הוא "התעורר" . למשל, יש אנשים במצבי לחץ שקודם עושים את מה שהם צריכים לעשות באופן מובהק ולפעמים קצת "קריר" ורק אחר כך נכנסים ללחץ.
אני ממליצה לך לנסות לנשום נשימות עמוקות ולאכול משהו. יהיה בסדר:)