7 תשובות
כמו של אוטיסט גרמני בשנות ה30 איזה עוד הליכה יכולה להיות לי
חסידה
אנונימית
אמרו לי שאני איטית וגם אני גוררת את הרגליים
אנונימית
הליכת סוס. עם הרגליים גבוהה
זה דפוק רצח אני לא מצליחה לשנות את זה
לי זה מרגיש הליכה רגילה אבל הרבה אומרים לי שאני הולכת זקוף ולפעמים אני הולכת כאילו רגל אחרי רגל כמו שדוגמניות הולכות על מסלול (בלי לעוף על עצמי כן חח)
אם לזה התכוונת סוג הליכה
אנונימית
הולכת זקוף