5 תשובות
מזדהה להכל
מזדהה
וואי מזדהה ממש.
זה פשוט בגלל שכל מה שאת רוצה בסופו של דבר זה לאהוב את עצמך באמת. וכשאת רואה שמישהו עושה את זה זה נראה אפשרי ועושה טוב כי את יודעת שהוא לא חווה את הכאב של לא לאהוב את עצמך.
זה פשוט בגלל שכל מה שאת רוצה בסופו של דבר זה לאהוב את עצמך באמת. וכשאת רואה שמישהו עושה את זה זה נראה אפשרי ועושה טוב כי את יודעת שהוא לא חווה את הכאב של לא לאהוב את עצמך.
שואל השאלה:
יש בזה משהו^
יש בזה משהו^
אנונימית
אני כל כך שונאת את עצמי שאני לא יכולה לשמוח כשאני רואה אנשים יפים מול העיניים.
זה גורם לי לחשוב על כמה מכוערת אני לידם, אז לא מזדהה):
זה גורם לי לחשוב על כמה מכוערת אני לידם, אז לא מזדהה):
באותו הנושא: