10 תשובות
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
כן .מגיעות להם זכויות כמו לכולם.
כן כל כך כן!!!!
את מבינה שהמצב במדינה הוא הרבה יותר גדול מרק עניינים שקשורים למיניות והומוסקסואליה כן?
לא ואין לי בעיה איתם בכלל
ואני ממש ממש מסכימה עם אדונ-יס
ואני ממש ממש מסכימה עם אדונ-יס
לא אכפת לי שיהיה מפלגות עם איזה כמה להט"בים אבל לא שתהיה מפלגה רק של להט"בים כי אז הם התמקדו רק בנושא הזה ולא גם בכל שאר הנושאים...
כןן
לא, לא צריך להפריד.
המשיכה המינית של בנאדם לא קשורה לפוליטיקה.
המשיכה המינית של בנאדם לא קשורה לפוליטיקה.
אנונימית
מה שכן, אני כן מאמינה שצריכים לתת זכויות אדם והכל אבל ליצור מפלגה גאה לא יעזור לדעתי
אני בעצמי חלק מהקהילה הגאה, ובכל זאת חושבת שזה רק יפגע בנו.
באותו הנושא: