7 תשובות
בעד
אני אוהבת לטייל ולפגוש חברים שרובם גרים רחוק ממני ואין לי זמן בזמן בית ספר
אני אוהבת לטייל ולפגוש חברים שרובם גרים רחוק ממני ואין לי זמן בזמן בית ספר
בעד...
לא מבינה מה זה מפריע לדתיים.
הם לא נוסעים, אז מה אכפת להם?
לא מבינה מה זה מפריע לדתיים.
הם לא נוסעים, אז מה אכפת להם?
אנונימית
נגד.
מדינה יהודית אנחנו יהודים. צריך להפסיק לרצות לחקות אחרים וגם לדעת ללמוד איפוק שזה אחד הדברים הטובים שבשבת.
מדינה יהודית אנחנו יהודים. צריך להפסיק לרצות לחקות אחרים וגם לדעת ללמוד איפוק שזה אחד הדברים הטובים שבשבת.
בעד , כי למה שלא ?
אנחנו גם מדינה דמוקרטית.
אנחנו גם מדינה דמוקרטית.
ברור שבעד.
די לכפייה. מי שלא רוצה-שלא ייסע אבל שלא יכתיב לאחרים בתרוץ של 'מדינה יהודית'
די לכפייה. מי שלא רוצה-שלא ייסע אבל שלא יכתיב לאחרים בתרוץ של 'מדינה יהודית'
זה לא תירוץ. זה מדינה יהודית.
וגם דמוקרטית.
באותו הנושא: