10 תשובות
להורים שלה
תדבר איתה
תדבר איתה, תראה מה היא מרגישה.. איזה סימנים?
ואל תתקוף אותה סתם!!!
שואל השאלה:
היא לא אוכלת ולוקחת כדור לעידוד אי תאבון
אנונימית
וואו לדבר איתה דחוף!!!!!!
שואל השאלה:
מה להגיד לה? אני לא רוצה להציק לה בשביל שלא תתעצבן עלי ואז לא נדבר בכלל
אנונימית
תשאל אותה מה קורה איתה וזה ואם היא אוכלת ולמה לא ותציע לה שתשבו לאכול ביחד אולי
שואל השאלה:
ונראה לך שרק זה יעזור? או אולי לדווח על זה למישהו כמו ההורים שלה או אחותה הגדולה
אנונימית
קודם כל דבר איתה.. אחר כך תראה מה קורה ואז אולי תדבר איתם על זה