התחברות
הרשמה
זה נכון שאם ציון 90 ומעלה ב4 יחל לא מקבלים למקצועות טובים?
31 בינואר 2019, 23:20
בגרויות
4 יחידות
5 יחידות
קריירה
4 תשובות
ממש לא
b
bestgirl
מקבלים
פ
פיקאצואית
לא.
זה תלוי במקצוע בעיקר
O
OKURRRRRRR.
מקבלים
I
I am the bad guy
באותו הנושא:
גם אצלכם בביה"ס יש את הילד\ה המושלם\מושלמת? זה שמקבל רק ציונים 90 ומעלה, נראה טוב, נחמד מאוד, ספורטאי ושכולם מאוהבים בו?
מה עדיף, לקבל ציונים טובים בהקבצה ב או לקבל ציונים נמוכים בהקבצה א?
אם אתם מקבלים ציון של 85-90 בשאלון 806 (5 יחל) במתמטיקה, הייתם ניגשים למועד ב?
נכון ביום המאה מקבלים ציונים כאלה אז לא הבנתי איך זה הולך
מאיזה ציון מקבלים תעודת הצטיינות? (כיתה י)
קיבלתי במגן במתמטיקה 41 (אל תשאלו למה, בבקשה) איזה ציון אני צריכה לקבל בבגרות כדי שיהיה לי לפחות ציון עובר בסוף? כלומר 55 ומעלה
אם אני מקבל ציון טוב במגן ובמתכונת והבחינת בגרות הייתה קשה לי וקיבלתי בה ציון לא טוב. זה מכפה עליי?
ממה מורכבת הקבא ועד כמה קשה לקבל בקב"א ציון 52 ומעלה?
זה נכון שמי שמעל 5 שנים בסטיפס מקבל תואר כזה כמו עונה בכיר?
אם בבגרות במתמטיקה אתה מקבל 100 והציון מגן שלך 60 אז כמה הציון הסופי?
המורה חישב לא נכון את בציון במבחן ונתן לי ציון גבוה ממה שהייתי צריך לקבל. להגיד לו?